H2020
2014. február 25.
2014. február 25.
2014. február 25.
2014. február 25.
2014. február 25.
2014. február 25.
Egyetemeknek, kutatóintézeteknek szóló H2020 konzultáció
Felsőoktatási intézmények és kutatóintézetek számára hirdeti meg február 4-i rendezvényét az NKFI Hivatal, amelyen a szakértők a felhívások jogi és pénzügyi szabályairól, valamint az elektronikus pályázói felület működéséről adnak tájékoztatást.

Ezúttal a felsőoktatási intézmények, kutatóintézetek képviselői kaphatnak információkat arról, milyen szabályokat kell betartaniuk, amikor az EU Horizont 2020 keretprogramjának felhívásaira pályáznak. Az elektronikus pályázatbenyújtási felületen lépésről lépésre végigkövethetik a pályázat előkészítését és beadását, valamint megismerhetik a nyertes projektek adminisztrációját megkönnyítő, elektronikus pályázatkezelő rendszert (SyGMA), különös tekintettel a szerződéskötésre. Megtudhatják, hogyan és milyen költségeket tervezhetnek be egy projekt költségvetésébe, hol szükséges a támogatáson túl más források bevonása, miképp zajlik egy sikeres projekt tényleges költségeinek elszámolása. A dokumentálási, beszámolási kötelezettségeken túl az előadók kitérnek a támogató ellenőrzési jogára, az esetlegesen feltárt szabálytalanságok következményeire, valamint az előző keretprogram (FP7) során lefolytatott auditok leggyakoribb megállapításaira is. A résztvevők nem csupán praktikus tanácsokat kapnak, hanem a pályázatírás közben felmerült konkrét kérdéseiket is feltehetik, és mód nyílik korábbi pályázói tapasztalataik megosztására is.

A pályázati lehetőségek tématerületeire vonatkozó specifikus kérdésekkel kapcsolatban a pályázóknak javasolt a 2015 decemberében rendezett H2020 információs napok előadásait áttekinteniük vagy a terület nemzeti kapcsolattartójához fordulniuk.

Ugyanebben a témában, hasonló programmal az NKFI Hivatal 2016. január 27-én a vállalkozások (kkv-k és nagyvállalatok) részére szervez konzultációt: http://nkfih.gov.hu/nemzetkozi-tevekenyseg/nemzetkozi-hirek/jogi-penzugyi

 

Időpont:
2016. február 4., 9.30 - 15.00
Helyszín:
1077 Budapest, Kéthly Anna tér 1., 2. emelet, 230-as terem.


Program:

9.30 -11.00
Kápli Balázs: A Participant Portal és a SyGMA rendszer bemutatása


11.00 -11.15
Szünet


11.15 -12.30
Dr. Hollósi Krisztina: Pénzügyi kérdések a H2020-pályázatok kapcsán


12.30 - 13.15
Szünet


13.15 – 15.00
További konzultációs lehetőség

 

A férőhelyek korlátozott száma miatt a részvétel előzetes regisztrációhoz kötött. Kérjük, hogy egy intézménytől lehetőség szerint legfeljebb egy résztvevő jelentkezzen.

ELŐADÁSOK

Kápli Balázs: A Participant Portal és a SyGMa-rendsze bemutatása

dr. Hollósi Krisztina: Pénzügyi kérdések a H2020 pályázatok kapcsán

Konzultáción felmerült további kérdések

 

Link küldés
.
PDF
Cikk nyomtatás
Utolsó módosítás: 2019. április 25.
A weboldalon HTTP-sütiket használunk, hogy a biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsuk. Az adatvédelmi tájékoztatóban bővebb információkat talál arról, hogyan gondoskodunk adatainak védelméről.
Rendben